Vyhledat

Počet hlasů: 7602

On-line je:

NÁVŠTĚVNÍ KNIHA rss

Vážení diskutující, Vašich názorů si vážíme, ale tak jako je i jinde obvyklé, budou nevhodné příspěvky bez debat smazány. Nevhodnými jsou například příspěvky reklamní, vulgární, výhružné, pomlouvačné, ale také nesouvisející s tématem diskuse.

Upozorňujeme na celoroční hájení jesetera na všech rybnících RS Vysočina!!!

Upozorňujeme návštěvníky areálu Na přehradě, aby neparkovali za značkou ZÁKAZ VJEZDU na pódiu, hrázi a přilehlých místech. Tyto jsou určeny pouze pro nakládku a vykládku zboží, servis, obsluhu apod. Děkujeme!

POZOR ZMĚNA - 9. ročník dětských závodů O pohár starosty se uskuteční 29. června 2019

Strana:  1 2 3 4 5 6 7 8 9   další » ... 1040
, PÁTEČNÍ ZARYB. SVRATK odpovědět

MILÍ PSTRUHAŘI, PŘÁTELÉ,
OPĚTOVNĚ OZNAMUJI, ŽE TENTO PÁTEK, TJ. 19. ČERVENCE OPĚTOVNĚ ZARYBŇUJEME NAŠI ŘEKU SVRATKU. PSTRUHY DOVEZEME V 7.30 HOD A VYSADÍME JE DO MARTINOVSKÉHO, BOROVNICKÉHO SPLAVU A DO ÚSEKU NAD BOROVNICKÝ SPLAV.
PŘEJI PĚKNÉ RYBÁŘSKÉ CHVÍLE.

, FOTKY Z VÝLOVU odpovědět

KRÁSNÝ VEČER VÁM VŠEM,
NÍŽE ODKAZ NA FOTKY Z DNEŠNÍHO VÝLOVU
evelinakrivkova.rajce.idnes.cz/VYLOV_RYBNIK_M...

, DNEŠNÍ VÝLOV odpovědět

PŘÁTELÉ, KAMARÁDI, RYBNÍKÁŘI, MILOVNÍCI LOVU KAPRŮ,
S RADOSTÍ OZNAMUJI, ŽE JSME JIŽ DNES ZAHÁJILI SÉRII VÝLOVŮ NAŠICH CHOVNÝCH RYBNÍKŮ A VELICE ÚSPĚŠNĚ JSME SLOVILI RYBNÍK MODŘECKÝ.
SLOVILI JSME NÁDHERNÉ KAPRY, DÁLE LOVNÉ ŠTIKY + ŠTIČÍ PŮLROČKY:
---360 KAPRŮ 45 - 55 CM O PRŮMĚRNÉ VÁZE 2,5 KG
---20 ŠTIK CCA 50 CM
---1000 ŠTIČÍCH PŮLROČKŮ 8 - 15 CM
ZA ZMÍŇKU STOJÍ, ŽE KAPŘÍ NÁSADU JSME VYSADILI NA DONCI DUBNA, MĚLA 1.20 KG NA KUS A DNES PO 2,5 MĚSÍCÍCH JSOU Z TÉTO NÁSADY NÁDHERNÍ VYSOCÍ A STATNÍ KAPŘI KOLEM 2.5 KG, JEDNÁ SE O PĚKNÝ CHOVATELSKÝ ÚSPĚCH.
RYBY JSME ROZSADILI TAKTO:
---PK0 - 100 KAPRŮ
---PK1 - 100 KAPRŮ
---PEKLO - 100 KAPRŮ + 10 LOVNÝCH ŠTIK + 500 ŠTIČÍCH PŮLROČKŮ
---NOVÝ - 60 KAPRŮ
---POMEZÍ - 10 LOVNÝCH ŠTIK + 500 ŠTIČÍCH PŮLROČKŮ
VÝLOV JSME ZVLÁDLI VELICE RYCHLE A ODBORNĚ, NEPOŠKODILI JSME ANI JEDNU RYBU. VLASTNÍ PRÁCE TRVALA 40 MIN.
PŘÁTELÉ,
JE MI VELIKOU CTÍ VÁM VŠEM A KAŽDÉMU JEDNOMU Z VÁS PODĚKOVAT. DĚKUJI TÉŽ KLUKŮM ZA PERFEKTNÍ PŘÍPRAVU RYBNÍKU K VLASTNÍMU VÝLOVU, KTERÁ JE VŽDY VELICE ROZHODUJÍCÍ. DĚKUJI VŠEM. BYLO MI CTÍ BÝT MEZI VÁMI.

POZNÁMKA:
TENTO RYBNÍK SE ZAČÍNÁ ZA 14 DNÍ ZÁSADNÉ OPRAVOVAT. VŠE BY MĚLO BÝT SKONČENO ZA 2 - 3 MĚSÍCE.
NÁSLEDNĚ SE PUSTÍME DO VELKÉ OPRAVY RYBNÍKU NOVÝ, KTERÝ CCA ZA MĚSÍC, TJ. NA KONCI PRÁZDNIN VYLOVÍME A PŘIPRAVÍME K OPRAVĚ - PROKOPÁNÍ HRÁZE, VÝMĚNA POTRUBÍ, NOVÝ PŘELIV A ODBAHNĚNÍ. PŘÁTELÉ, MÁME STAROSTÍ VÍCE NEŽ DOST, PŘEJME SI, AŤ SE NÁM VŠE I NADÁLE DAŘÍ.

INFORMACE O LETOŠNÍM KAPŘÍM ZARYBNĚNÍ NAŠICH SPORTOVNÍCH RYBNÍKŮ:
OD JARA PO DNEŠNÍ DEN JSME DO NAŠICH RYBNÍKŮ VYSADILI
---24 050 KUSŮ KAPRŮ
---PŘÍŠTÍ PÁTEK - DALŠÍ VELKÉ ZARYBNĚNÍ - CCA 3 - 3 500 KUSŮ
---OD KONCE PRÁZDNIN DALŠÍ NAŠE VÝLOVY - CCA DALŠÍCH 3 000 KUSŮ KAPRŮ
PŘÁTELÉ,
SEZONA JE V PLNÉM PROUDU, STÁLE PRŮBĚŽNĚ ZARYBŇUJEME A TAK VĚŘME V DOBRÉ POKRAČOVÁNÍ LETOŠNÍ SEZONY. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ RYBÁŘSKÉ CHVÍLE.

, Sumec odpovědět

Zdravím všechny příznivce Petrova cechu..Chci se optat,zda-li se na přehradě 0 vyskytuje sumec,jestli má cenu brát sumcove pruty.. Děkuji za odpovědi..

odpověděl(a)

Pokud sumce pouštíš, čeká tam na tebe Holdegron. Pokud je musíš vzít,tak tam nejsou. 8

Jardo.. děkuji..Sumce fotím a hned pouštím... Díky za info.. 2

Sumců je na každém rybníku dost na těch malých jsou menší , ale všechny větší rybníky kromě Stašova mají sůmců dost a velkých.

odpověděl(a)

Vlada.. děkuji za info..No uvidíme, jestli to tam vyzkouším..Tak ať se daří..

, ŽÁDOST O POMOC odpovědět

MILÍ PŘÁTELÉ, MILOVNÍCI LOVU KAPRŮ, VÁŽENÍ NADŠENCI A OBĚTAVCI PŘI VÝLOVECH CHOVNÝCH RYBNÍKŮ,
OPĚTOVNĚ OZNAMUJI A UPŘESŇUJI, ŽE DNES, TJ. V ÚTERÝ 16. ČERVENCE V 18.30. HODIN SLOVÍME CHOVNÝ MODŘECKÝ RYBNÍK Z DŮVODU PLÁNOVANÉ VELKÉ OPRAVY VÝPUSTNÝCH A BEZPEČNOSTNÍCH OBJEKTŮ, KTERÁ ZAČNE OD 1. SRPNA. JEDNÁ SE O VELMI NÁROČNOU OPRAVU, KTERÁ SI ŽÁDÁ PŘEKOPÁNÍ CELÉ SILNICE AŽ DO HLOUBKY NEJNIŽŠÍ VYPOUŠTĚCÍ ROURY, KTERÁ BUDE NAHRAZENA VELMI MODERNÍM A KAPACITNÍM OBJEKTEM V PODOBĚ PŘIMĚŘENÉHO TUNELU, OBDOBA RYBNÍKŮ V POMEZÍ A STAŠOVĚ. JE SAMOZŘEJMÉ, ŽE TATO OPRAVA VYŽADUJE CELKOVÉ VYPUSTĚNÍ A VYSUŠENÍ TOHOTO RYBNÍKU.
VÝLOV MUSÍME PROVÉST VELICE RYCHLE A ODBORNĚ S MIN. RIZIKA POŠKOZENÍ KAPŘÍ OBSÁDKY.
OČEKÁVANÝ POČET SLOVENÝCH KAPRŮ JE CCA 350 KUSŮ VE VELIKOSTI 50 CM. KAPŘI BUDOU ROZVEZENÍ A VYSAZENI DO NAŠICH SPORTOVNÍCH RYBNÍKŮ.
S ÚCTOU SE NA VÁS MILÍ KAMARÁDI A OBĚTAVCI OBRACÍM SE ŽÁDOSTÍ O POMOC PŘI VÝLOVU. SCHÁZÍME SE V 18.30 U RYBNÍKU. PŘEDEM VELICE DĚKUJI A TĚŠÍM SE.

Kobzan odpověděl(a) (14.7.2019 16:17)

, Braní sumců odpovědět

Zdravím chlapi,
podařilo se vám někomu ulovit sumce? A ještě bych chtěl poděkovat p. Martinů za vysazení jeseterů, minulý týden se mi podařili chytit 2 a byl to moc krásný zážitek.

odpověděl(a)

Já nejezdím, ale táta jich má 12 kousků ovšem všechny do metru možná i větší,ale ty spadli a je skoro jedno, který rybník do metru jich je všude hafo!!! Pomezí je tutovka chytit nástražní rybku , už skoro nejde. Záběry na rybku sumci od 40cm do 95cm malí candáti co tam byli, tak asi sumci vyžrali už nemají co žrát , nikdo je nechytá a nebere protože mají míru 100cm zbytečně!!!

, ZARYBNĚNÍ V ČERVENCI odpovědět

---ÚTERÝ 16. ČERVENCE - VÝLOV MODŘECKÉHO RYBNÍKU, KAPŘI DO REVÍRŮ
---PÁTEK 19. ČERVENCE - ZARYBNĚNÍ SVRATKY PSTRUHY
---PÁTEK 26. ČERVENCE - VELKÉ KAPŘÍ ZARYBNĚNÍ VŠECH RYBNÍKŮ

, - odpovědět

Byl jsem u vás podruhé na rybách a super. A co mě velice potěšilo bylo točené policske pivko bylo vynikající

odpověděl(a)

VAŠE SDĚLENÍ SE PĚKNĚ ČTE. MÁM RADOST.

, ŽÁDOST O POMOC - VÝLOV odpovědět

OPĚTOVNĚ OZNAMUJI A UPŘESŇUJI, ŽE V ÚTERÝ 16. ČERVENCE V 19. HODIN SLOVÍME CHOVNÝ MODŘECKÝ RYBNÍK Z DŮVODU PLÁNOVANÉ VELKÉ OPRAVY VÝPUSTNÝCH A BEZPEČNOSTNÍCH OBJEKTŮ, KTERÁ ZAČNE OD 1. SRPNA. JEDNÁ SE O VELMI NÁROČNOU OPRAVU, KTERÁ SI ŽÁDÁ PŘEKOPÁNÍ CELÉ SILNICE AŽ DO HLOUBKY NEJNIŽŠÍ VYPOUŠTĚCÍ ROURY, KTERÁ BUDE NAHRAZENA VELMI MODERNÍM A KAPACITNÍM OBJEKTEM V PODOBĚ PŘIMĚŘENÉHO TUNELU, OBDOBA RYBNÍKŮ V POMEZÍ A STAŠOVĚ. JE SAMOZŘEJMÉ, ŽE TATO OPRAVA VYŽADUJE CELKOVÉ VYPUSTĚNÍ A VYSUŠENÍ TOHOTO RYBNÍKU.

odpověděl(a)

V utery bych se rad zucastnil vylovu modreckeho rybniku. Bohuzel mi to nedovoli pracovni vytizeni. Dekuji za pochopeni. Snad nekdy jindy Petruv zdar.

Ahoj Kobzan. Mají se hlásit všichni co nepůjdou na výlov,nebo seš jenom blbej?

Ahoj Anonym blbej jsi ty nechapes nic Anonym.

odpověděl(a)

Když to půjde, přišel bych. Jen nevím, jestli bych tam k něčemu byl. Nikdy jsem to nedělal a nemám žádné vybavení.

MŮŽETE NOSIT BEDÝNKY S RYBAMI.

, OMLUVA A NÁPRAVA odpovědět

OMLOUVÁM SE, ALE OMYLEM JSEM PŘI VYMAZÁVÁNÍ OSTATNÍCH REKLAM ODSTRANIL I DOTAZ VE VĚCI LOVNÝCH MÍST NA STAŠOVĚ.
NEVÍM PŘESNĚ, JAK DOTAZ ZNĚL, ALE ČÁSTEČNĚ SI PAMATUJI, ŽE TO BYLO VE VĚCI MÍST U RÁKOSÍ.
ODPOVÍDÁM, ŽE HÁJENÝ ÚSEK JE POUZE VE VLASTNÍM ÚSEKU RÁKOSÍ. MÍSTO, KTERÉ JE NA DRUHÉ STRANĚ HRÁZE NA JIŽ BOČNÍ STRANĚ U RÁKOSÍ JE TEDY LEGITIMNĚ POVOLENÉ K RYBOLOVU.
OMLOUVÁM SE JEŠTĚ JEDNOU A SNAD JSEM VÁS USPOKOJIL.

odpověděl(a)

Nemusí te se vůbec omlouvat spíš by se měl omluvit dotyčný co na toto vlákno přeposílá ty infikované odkazy. Nicméně pro upřesnění se ptám a zasílám foto zda na vyznačeném místě je rybolov povolen. Ještě jednou děkuji a omlouvám se za možná pro někoho nesmyslné otázky. Děkuji. Scháněl.https://mapy.cz/s/3vuvI

ANO, NA TOMTO MÍSTĚ SE RYBAŘIT MŮŽE. PŘEJI PĚKNÉ RYBÁŘSKÉ CHVÍLE.

A může se chytat z toho ostrůvku když bych si tam dojel člunem? A může se na revirech RS chytat že člunu (gumového)? Když nebudu zavazet ostatním? Třeba na Stašově u rákosí by to zrovna šlo. Já třeba chytám rád že člunu, má to jiné kouzlo. Tak se ptám.

odpověděl(a)

MUSÍM MILÝ PŘÍTELI PO PRAVDĚ NAPSAT, ŽE JSEM TENTO DOTAZ CHTĚL VYMAZAT, PROTOŽE VAŠI OTÁZCE NEMOHU UVĚŘIT.

Ze člunu jsem dohledal v řádu, že ne. Měl jsem se podívat dřív než jsem se ptal, omlouvám se.
Ale z toho ostrůvku je také zákaz?

odpověděl(a)

Ruman,tak tobě jedině klistyr a chinin.

, ZARYBNĚNÍ V ČERVENCI odpovědět

---ÚTERÝ 16. ČERVENCE - VÝLOV MODŘECKÉHO RYBNÍKU, KAPŘI DO REVÍRŮ
---PÁTEK 19. ČERVENCE - ZARYBNĚNÍ SVRATKY PSTRUHY
---PÁTEK 26. ČERVENCE - VELKÉ KAPŘÍ ZARYBNĚNÍ VŠECH RYBNÍKŮ

, VELIKÉ PODĚKOVÁNÍ odpovědět

MILÝ A VÁŽENÝ PANE KUNCI,
JE MI VELIKOU CTÍ VÁM PODĚKOVAT ZA PŘÍKLADNÝ PŘÍSTUP VE VĚCI ÚKLIDU NEPOŘÁDKU PO NEZODPOVĚDNÉM RYBÁŘI.
MUSÍM NAPSAT, ŽE VAŠE CHOVÁNÍ, PŘÍSTUP A SMYSL PRO ZODPOVĚDNOST JE MIMOŘÁDNÁ A JE VELKÝM PŘÍKLADEM PRO OSTATNÍ.ČASTO SE PTÁM SÁM SEBE, ZDA MÁ NAŠE SPOLKOVÁ PRÁCE V DNEŠNÍ DOBĚ JEŠTĚ SMYSL? VÁŠE PĚKNÉ CHOVÁNÍ JE SILNÝM IMPULSEM K POKRAČOVÁNÍ A K POSÍLENÍ NAŠI RYBÁŘSKÉ VÍRY, ŽE NAŠE KONÁNÍ A SNAHA O ZODPOVĚDNOU RYBÁŘSKOU RODINU NENÍ ZTRACENA A ŽE JSOU STÁLE MEZI NÁMI LIDÉ, KTEŘÍ SI SPOLEČNÉ PRÁCE VÁŽÍ A SVÝM ZODPOVĚDNÝM KONÁNÍM NAŠE SPOLEČENSTVÍ POSILUJÍ.
JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI. DĚKUJI I VÁCLAVOVI Z BRNA.

odpověděl(a)

Amur se zde take zminil.

Ladko diky aspon nekdo si mne vsimnul vecer vis kde zavolam ti.U Mrstika urcite ne!

, Odpadky a nepořádek odpovědět

Dobrý den, všem kolegům rybářům a milovníkům přírody, kteří respektují stáré pravidlo, že co si k vodě přinesu, tak si od vody odnáším zpět domů. Po včerejší návštěvě Stašovského rybníka jsem naznal, že už je doopravdy nejvýšší caš se ozvat a trošku se rozepsat.
Když jsem včera dorazil ke Stašovskému rybníku, tak jsem se úplně zhrozil.Nechápal jsem čeho jsou někteří z nás schopni, a po sobě u vody zanechat.Odpadkový koš byl totálně plný, a okolo byly zbytky polystyrénu a vaničky ze zbytky. Jako na skládce TKO. Láhve od vína, lahvičky od Friska, kupy vlasce a různé obaly od všeho možného. Nechápu proč některým z nás, dělá tak velký problém tyto prázdné obaly řádně zlikvidovat. Skoro na každém rohu jsou kontejnery na tříděný odpad, a doma máme popelnice.Pytel odpadků jsem od vody odvezl domů, protože kdyby to rozfoukal vítr, tak budu rybařit ve stoce komun.odpadu. Už se mi to stalo u Nového v Modřeci. Tam už to vítr rozfoukal,tak jsem nelenil a odpad pozbíral. Vůbec nic mi to neudělalo 10 . Připomínky kolegů, typu...To je potřeba častěji svážet, prostě nepochopím. Myslím si, že ti co sekají trávu okolo rybníků a svážejí odpadky. Mají práce nad hlavu. Nikde nesedíme v půlmetrové přerostlé trávě. Všude je vše dokonale posekáno a upraveno. Hodně z nás si brigády zaplatí, tak to někteří nepochopí, že to za nás musí někdo udělat. To se nechci dotknout nás pořádných, kteří si tyto brigády platíme také. Važme si toho, v jakém spolku jsme členy. Proto prosím touto cestou všechny rozumné lidi, aby pro čistotu okolo těchto revírů něco málo udělali.Stačí si po sobě uklidit a odpadky vzít sebou. Děkuji všem, kteří se nad tímto příspěvkem, alespoň zamysleli. Díky Kunc Jarda

odpověděl(a)

Mas pravdu Jardo lidi jsou hovada nevazoi si niceho.

Hned od silnice kdyz se prijede jsou kontejnery na odpadky.

Včera dopoledne přijel k rybníků Nový pán asi s sestiletym chlapcem. Oktavka kombi, sednul si u Hauptovi chaty. Ještě než vybalili,šel hoch s odpadem do pytle. Potom se michalo krmení, než se nahazelo šest koulí do vody,dvakrát se nesl odpad do pytle. Píšu to tak podrobně, aby se pan poznal a zamyslel. Jsou i horší,kteří vyloženě si u rybníka vyklidí auto po zimě . Další případ jsou lidi,kteří ani rybáři nejsou a zastaví u pytle a vyklidí si auto. Když jim řeknete že takhle ne,je vidět že jim to vůbec nedochází. Řešení vidím v tom,zrušit pytle na odpadky a pokud na místě lovu bude nepořádek,odebrat nekompromisně povolenku. Potom by každý koukal kdo dělá kolem vody nepořádek a ve vlastním zájmu by ho napomenul.

odpověděl(a)

Tohle tvrdím dlouhodobě. Je to o lidech, slušnosti, respektu k sobě i k přírodě. Od vody pravidelně nosím plný kapsy bordelu po ostatních a nestačím se divit věcěm okolo. Já už zažil člověka u vody s rozvaleným autem a psem navolno, co napadal lidi a pán je ještě okřikoval, že si na sebe mají dávat pozor sami, další člověka s autem až u vody, který radši zplundruje louku, než aby udělal pár kroků, apod. Stav světa a klima je vina těchhle a jim podobných!

, VÝLOV MODŘECKÉHO RYBNÍ odpovědět

odpověděl(a)

Rád vám přijedu na výlov pomoct.

ANO PANE DUDYCHA, DĚKUJI MOC.

, Podzimní přívlač odpovědět

Dobrý den pane Martinů, rád bych se zeptal, kdy bude spuštěno přihlašování do závodu podzimní přívlače?
Děkuji.
Martin Pleskač, Třebíč

odpověděl(a)

MILÝ PŘÍTELI, PŘIHLAŠOVÁNÍ DO ZÁVODU PODZIMNÍ PŘÍVLAČ ZAČNE AŽ V ZÁŘÍ. TĚŠÍME SE NA VAŠE PŘIHLÁŠENÍ.

Děkuji za odpověď. Dáte dopředu vědět termín zahájení pro přihlášení do soutěže?

Hezký den.

Náhodný obrázek

Počasí

TOPlist

Zasláním jakékoliv drobné částky v Bitcoinech podpoříte provoz