Vyhledat

Počet hlasů: 3719

On-line je:

NÁVŠTĚVNÍ KNIHA rss

Vážení diskutující, Vašich názorů si vážíme, ale tak jako je i jinde obvyklé, budou nevhodné příspěvky bez debat smazány. Nevhodnými jsou například příspěvky reklamní, vulgární, výhružné, pomlouvačné, ale také nesouvisející s tématem diskuse.

Strana:  1 2 3 4 5 6 7 8 9   další » ... 738
, TERMÍNY NEJB.ZARYBNĚNÍ odpovědět

---PÁTEK 25. SRPNA - ZARYBNĚNÍ SPORTOVNÍCH RYBNÍKŮ, KAPŘI Z VÝLOVŮ NAŠICH RYBNÍKŮ
---PÁTEK 1. ZÁŘÍ - ZARYBNĚNÍ SPORTOVNÍCH RYBNÍKŮ KAPRY, NÁKUP
---PÁTEK 15. ZÁŘÍ - VÝLOV TROUBNÉHO, BABKY A JAKELSKÉHO RYBNÍKU, CCA 2000 KAPRŮ - ZARYBNĚNÍ VŠECH SPORTOVNÍCH RYBNÍKŮ
---POSLEDNÍ TÝDEN V ZÁŘÍ - VÝLOV SYNSKÉHO RYBNÍKU, KAPŘI OPĚT DO SPORTOVNÍCH RYBNÍKŮ
---CCA V PŮLCE ZÁŘÍ - OBNOVA VYSAZOVÁNÍ PSTRUHŮ DO PK2
---CCA V PŮLCE ZÁŘÍ - VYSAZENÍ GENERAČNÍCH POTOČÁKŮ DO SVRATKY
---PÁTEK 13. ŘÍJNA - DALŠÍ ZARYBNĚNÍ PK1 A PK2 NA 22. ROČNÍK PODZIMNÍ PŘÍVLAČE
PŘÁTELÉ,
VŠE BUDU PRŮBĚŽNĚ DOPŘESŇPVAT. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ

, ŽÁDOST O POMOC odpovědět

PŘÁTELÉ, MILOVNÍCI PODZIMNÍCH VÝLOVŮ,
NASTÁVÁ POMALU ČAS VÝLOVŮ PRODUKČNÍCH VÝLOVŮ A JÁ SE NA VÁS OPĚTOVNĚ OBRACÍM S VELIKOU PROSBOU O POMOC PŘI ZVLÁDNUTÍ VŠECH NAŠICH 6 VÝLOVŮ CHOVNÝCH RYBNÍKŮ.
ZAČÍNÁME JIŽ TENTO PÁTEK, KDY SLOVUJEME V 15.30 MALÉ PEKLÍČKO, KTERÉ SE NACHÁZÍ NAD VELKÝM PEKLEM SMĚREM NA NEDVĚZÍ A NÁSLEDNĚ V 16. - 16.30 SLOVÍME RYBÍK MODŘECKÝ, TJ. RYBNÍK PŘED MODŘECÍ.
SRAZ BUDE V PÁTEK V 15.HODIN U PEKLÍČKA, NÁSLEDNĚ ODJEDEWME SLOVIT MODŘECKÝ. PŘEDEM MOC DĚKUJI.

, Potočaci odpovědět

Zdravim pane Martinu,myslim,že je to skvela akce nasazeni potočaku až jsou hajeni,jen doufam zodpovědnost rybařu a hlavně muškařu bude na mistě.Škoda ,že jich neni aspon 500 a nedavaji se po cele řece aby se přez zimu rosplavali a možna vytřeli po cele řece.Diky Vam za dobrou a zodpovědnou praci.Martin

odpověděl(a)

MÁM MILÝ MARTINE VELKOU RADOST, ŽE SE VÁM TENTO ZÁMĚR A NAŠE SNAHA VYSADIT VELKÉ GENERAČNÍ POTOČÁKY LÍBÍ.
ANO, SAMOZŘEJMĚ JE A BUDE DŮLEŽITÁ POCTIVOST MUŠKAŘŮ, KTEŘÍ MOHOU I NADÁLE NA PSTRUHOVÉ VODĚ RYBAŘIT. MYSLÍM, ŽE ALE STÁLE PLATÍ, CO JSEM ZDE JIŽ PSAL MNOHOKRÁTE, ŽE ÚROVEŇ REVÍRU STOJÍ A PADÁ S PŘÍSTUPEM A SERIOZNOSTÍ RYBÁŘŮ. ZASTÁVÁM NÁZOR,ŽE POKUD BYCHOM NEMĚLI MÍT DŮVĚRU V RYBÁŘE, TAK V TOMTO PŘÍPADĚ NA NAŠI SNAHU REZIGNUJME A NIC NEDĚLEJME.
PÍŠETE PŘÍTELI, ŽE BY JICH MĚLO BÝT ALESPOŇ 500 KUSŮ. NEVÍM, JAKÉ MÁTE OSOBNÍ ZKUŠENOSTI A ZDA MI BUDETE VĚŘIT, KDYŽ NAPÍŠI, ŽE VYSAZENÍM CCA 250 KUSŮ TAKTO VELKÝCH GENERAČNÍCH PSTRUHŮ A TO JIŽ V DOBĚ HÁJENÍ, JE NAPROSTO BEZPRECEDENTNÍ AKCÍ, NEMAJÍCÍ V HISTORII SVRATKY OBDOBY. DOBŘE PAMATUJI PŘED 15 - 30 LÉTY ODLOVY NAŠICH POTOKŮ AGREGÁTY A POKUD JSME NĚKDY NA NAŠEM HLAVNÍM KRÁLOVSKÉM POTOCE ČERNÉM SLOVILI MEZI 5 - 10 000 NÁSADOVÝCH PSTROUŽKŮ 2 - 5 KUSŮ TAKTO VELKÝCH PSTRUHŮ, TAK JSME MĚLI OBROVSKOU RADOST.
PODÍVEJME SE NA CELOU VĚC Z POZICE OFICIÁLNÍCH ČÍSEL:
V ODBORNÉ LITERATUŘE SE UVÁDÍ, ŽE JIKERNAČKY PSTRUHŮ POTOČNÍCH MÍVAJÍ NA 1 KG VÁHY 2 - 3000 JIKER. MY TEDY DO SVRATKY VYPUSTÍME ZHRUBA 125 JIKERNAČEK, KTERÉ TEORETICKY VYPUSTÍ KOLEM 300 000 JIKER. BUĎME PESIMISTIČTÍ A ODHADNĚME POUZE 1 - 5 PROCENT PŘEŽITÍ DO 1 ROKU A ZJISTÍME, ŽE NAŠI SVRATKU OBOHATÍME O 3 - 15000 PSTROUŽKŮ. DÁLE BUDE OBROVSKÝM PŘÍNOSEM, ŽE ALESPOŇ ČÁST TĚCHTO VELKÝCH POTOČÁKŮ VYDRŽÍ DO NÁSLEDNÉ SEZONY A TAK PŘIPRAVÍ NADĚJI PRO KRÁSNÉ RYBÁŘSKÉ ZÁŽITKY SPORTOVNÍM RYBÁŘŮM.
ZA VELMI DŮLEŽITÉ TÉŽ POVAŽUJI I SKUTEČNOST, ŽE SE VŠE ODEHRAJE V PŘIROZENÉM PROSTŘEDÍ BEZ ZBYTEČNÉ MANIPULACE A PŘEVOZŮ A HLAVNĚ V JEDNÉ STÁLÉ VODĚ.
MYSLÍM, ŽE TOTO JSOU ZÁSADNÍ DŮVODY PRO CELOU REALIZACI. JSEM RÁD ZA VAŠI PODPORU. OSOBNĚ SE DOMNÍVÁM, ŽE V NAŠICH SILÁCH NENÍ A ANI NEMŮŽE BÝT NIC VĚTŠÍHO A NAŠI ŘECE PROSPĚŠNĚJŠÍHO. JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI.

, Tolstolobik odpovědět

Dobrý den, bude možné na některém z vašich lovených rybníků zakoupit tolstolobika? Případně že ano jaká by byla cena? Díky za případnou odpověď.

odpověděl(a)

MYSLÍM PŘÍTELI, ŽE BY TO MĚLO JÍT PŘI VÝLOVECH 15. ZÁŘÍ. CENA BUDE SYMBOLICKÁ, TJ. 40 KORUN ZA KG.

Dobře, děkuji vám za odpověď.

, NEJBLIŽŠÍ RYB. DĚNÍ odpovědět

---PÁTEK 25. SRPNA - V 15.30 VÝLOV PEKLÍČKA, V 16.00 VÝLOV MODŘECKÉHO RYBNÍKU
---PÁTEK 1. ZÁŘÍ - ZARYBNĚNÍ SPORTOVNÍCH RYBNÍKŮ KAPRY, NÁKUP
---PÁTEK 1. ZÁŘÍ - PSTRUH POTOČNÍ HÁJEN, NA PSTRUHOVÉ ŘECE LOV POUZE NA UMĚLOU MUŠKU
---CCA V PŮLCE ZÁŘÍ - OBNOVA VYSAZOVÁNÍ PSTRUHŮ DO PK2
---CCA V PŮLCE ZÁŘÍ - VYSAZENÍ GENERAČNÍCH POTOČÁKŮ DO SVRATKY
---PÁTEK 29. ZÁŘÍ - ZARYBNĚNÍ PK1 PSTRUHY AŽ DO 5 KG NA SOBOTNÍ VÁCLAVSKOU TROFEJ, PROPOZICE VČAS UPŘESNÍME
---SOBOTA 30. ZÁŘÍ - VÁCLAVSKÁ TROFEJ
---PÁTEK 13. ŘÍJNA - DALŠÍ ZARYBNĚNÍ PK1 A PK2 NA 22. ROČNÍK PODZIMNÍ PŘÍVLAČE
---SOBOTA 14. ŘÍJNA - 22. ROČNÍK PODZIMNÍ PŘÍVLAČE
---SOBOTA 28. ŘÍJNA - PODZIMNÍ MUŠKA
PŘÁTELÉ,
VŠE BUDU PRŮBĚŽNĚ DOPŘESŇPVAT. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.

, GENERAČNÍ POTOČÁCI odpovědět

MILÍ PŘÁTELÉ, MILOVNÍCI ŘEKY SVRATKY A PSTRUHŮ POTOČNÍCH,
JE TO TÉMĚŘ K NEUVĚŘENÍ, ALE NASKÝTÁ SE NÁM DALŠÍ, V LETOŠNÍM ROCE JIŽ PÁTÁ, MOŽNOST ODBĚRU KRÁSNÝCH KILOVÝCH PSTRUHŮ POTOČNÍCH.
DOBŘE VŠICHNI VÍME, ŽE JSME V LETOŠNÍ PSTRUHAŘSKÉ SEZONĚ NAŠI SVRATKU ZARYBŇOVALI JIŽ DEVĚTKRÁT A ŽE KROMĚ VELKÉ FYZICKÉ A ČASOVÉ NÁROČNOSTI SE JEDNÁ I O VELKOU FINAČNÍ NÁROČNOST. ZARYBŇOVÁNÍ SVRATKY JE KAŽDOROČNĚ ZNAČNĚ ZTRÁTOVÉ A JE NEZBYTNÉ HO DOTOVAT Z JINÉ NAŠI ČINNOSTI.
NA STRANĚ DRUHÉ ALE VŠICHNI CÍTÍME, ŽE TAKOVOU PŘÍLEŽITOST NEJDE ODMÍTNOUT A JE NEZBYTNÉ JI VYUŽÍT.
JAKO REÁLNOU MOŽNOST VIDÍM TYTO KRASAVCE, PLNÉ JIKER A MLÍČÍ, VYSADIT AŽ V ZÁŘÍ, TJ. JIŽ PO VLÁČECÍ SEZONĚ A V ČASE HÁJENÍ POTOČÁKŮ. CELKEM BY SE MĚLO JEDNAT O CCA 250 KUSŮ RYB, KTERÉ ROZVEZEME PO CELÉ NAŠI ŘECE A PŘEDEVŠÍM PO HORNÍCH PARTIÍCH A TAK NAŠI SVRATKU OBOHATÍME O HISTORICKY NEJSILNĚJŠÍ POPULACI VELKÝCH GENERAČNÍCH PSTRUHŮ. NAŠIM OČEKÁVÁNÍM A VĚŘÍM, ŽE I ODMĚNOU SNAD BUDE, ŽE ZÍSKÁME A POSÍLÍME NOVOU GENERACI TĚCHTO KRÁSNÝCH RYB.
JIŽ JSEM ZDE PSAL A TO HLAVNĚ NA ZÁKLADĚ VAŠICH POZNATKŮ A POSTŘEHŮ, ŽE SE VE SVRATCE HOJNĚ VYSKYTUJÍ ROČCI A TÉŽ I DVOULETÍ POTOČÁČCI. VĚŘÍM, ŽE JE TO I MIMO JINÉ VELKOU ZÁSLUHOU VYSAZOVÁNÍ VELKÝCH POTOČÁKŮ V LETECH MINULÝCH.
JSEM PŘESVĚDČENNÝ, ŽE TÍMTO HISTORICKÝM POČINEM NEMAJÍCÍM V NAŠEM RYBÁŘSTVÍ OBDOBY, NAŠI SVRATKU NEBÝVALÝM ZPŮSOBEM POSÍLÍME A TO I ZA CENU VŠECH SOUDOBÝCH RIZIK, KTERÝM ČELÍME A JISTĚ DOBŘE VÍTE, CO MÁM NA MYSLI.
VĚŘÍM, ŽE I FINANČNĚ VŠE ZVLÁDNEME.
PŘÁTELÉ, PŘEJME SI, AŤ SE VŠE DOBŘE PODAŘÍ A NAŠE SVRATKA TYTO KRASAVCE ZÍSKÁ. VĚŘÍM VE VELKÝ PŘÍNOS - NOVÁ POPULACE MLADÝCH RYB A I Z POZICE PŘÍŠTÍ SEZONY VELKÁ ŠANCE NA KRÁSNÉ ÚLOVKY ŠLECHETNÝCH A NEDOSTATKOVÝCH POTOČÁKŮ. VĚŘÍM V PODPORU VŠECH PSTRUHAŘŮ TOMUTO NAŠEMU KONÁNÍ.

, - odpovědět

Co dodat takhle se o rybniky nestara snad nikdo je neuveritelne jake usili pro tyto rybniky a prehrady vynalozi vsichni kdo se podili zejmena na zarybneni. Jihne a sem tam i plesa mi srdce kdyz ctu prispevky priznam se jsem na mneko. mgr. Hamlet

Hamlete,

pro Tvoje dobro i pro dobro ostatních, vkládám Tvůj příspěvek opravený a bez chyb.

Co dodat? Takhle se o rybníky nestará snad nikdo. Je neuvěřitelné, jaké úsilí, pro tyto rybníky a přehrady vynaloží všichni, kdo se podílí na zarybnění. Jihne a sem tam i plesá mi srdce, když čtu příspěvky. Přiznám se, jsem na měkko. Mgr. Hamlet

odpověděl(a)

Diky korekturo za tve obrovske dobro. Jihnu i z tebe. mgr. Hamlet

, DNEŠNÍ ZARYB. SVRATKY odpovědět

VÁŽENÍ PSTRUHAŘI,
DNES JSME JIŽ PO DEVÁTÉ V LETOŠNÍ PSTRUHAŘSKÉ SEZONĚ ZARYBŇOVALI NAŠI ŘEKU SVRATKU.
ZARYBNILI JSME VELICE ÚSPĚŠNĚ A VYSADILI TOTO MNOŽSTVÍ RYB
---ZASTÁVKA TELECÍ - 30 KUSŮ
---VODOMĚR - PAJKROVO KOLO - 192 KUS٨
MILÍ PŘÁTELÉ,
JSEM VELICE MILE POTĚŠEN, JAK VELKÝ ZÁJEM JE O RYBAŘENÍ NA NAŠI SVRATCE, ODHADUJI, ŽE JSME DNES KOLEM ŘEKY POTKALI CCA 70 RYBÁŘŮ.¨
POZNÁMKA:
OD 1. ZÁŘÍ SE HÁJÍ PSTRUH POTOČNÍ A NA PSTRUHOVÉ VODĚ SE OD TOHOTO DATA LOVÍ POUZE NA UMĚLOU MUŠKU DUHÁK, SIVEN A LIPAN.
VÁM VŠEM VLÁČKAŘŮM PŘEJI KRÁSNÉ ZAVĚREČNÉ DNY LETOŠNÍ VLÁČECÍ SEZONY A VĚŘÍM, ŽE LETOŠNÍ SEZONA BYLA SEZONOU VELICE ÚSPĚŠNOU, MOHL BYCH NAPSAT, ŽE Z POZICE VYSAZENÝCH POTOČÁKŮ NEJLEPŠÍ V HISTORII ŘEKY SVRATKY, NICMÉNĚ VŽDY JE ROZHODUJÍCÍ VÁŠ NÁZOR, VAŠE PROŽITKY A ZÁŽITKY.
BĚHEM 2 - 3 DNŮ ZDE BUDU INFORMOVAT JEŠTĚ O JEDNÉ VELMI MIMOŘÁDNÉ ZÁLEŽITOSTI, KTERÁ SE TYKÁ NAŠI ŘEKY SVRATKY A POKUD JI BUDEME MÍT SÍLU ZREALIZOVAT, TAK JSEM PŘESVĚDČENNÝ, ŽE TO SVRATKA NEPAMATUJE.

, - odpovědět

Chystam se k vam na ryby o vikendu a mam otazku muhu pouzit gril nadzemni vyroby? Chtel bych neco vopejkat, samozrejme ne ulovene ryby. Muzu na Pekle par dni bivakovat? 2

odpověděl(a)

ANO PŘÍTELI, NICMÉNĚ JE NEZBYTNÉ SE CHOVAT VŽDY ZODPOVĚDNĚ A K OSTATNÍM RYBÁŘŮM OHLEDUPLNĚ A VŽDY PO SOBĚ UKLIDIT. PŘEJI PĚKNÉ RYBÁŘSKÉ CHVÍLE.

Diky vse dodrzim, vse uklidim nikdo nebude omezen. 2

, ČAS SOBOTNÍHO ZARYBNĚN odpovědět

MILÍ PSTRUHAŘI, MILOVNÍCI ŘEKY SVRATKY,
OPAKUJI, ŽE V SOBOTU OPĚTOVNĚ ZARYBŇUJEME SVRATKU. NAŠI ZLATÍ HOŠI ODJÍŽDÍ NA VZDÁLENOU PSTRUHÁRNU JIŽ V 1. HOD. RÁNO. VE 4. HOD. SE BUDOU PSTRUZI NAKLÁDAT A POKUD PŮJDE VŠE BEZ PROBLÉMŮ, TAK RYBY BUDEME VYSAZOVAT JIŽ PO 7. HODINĚ. PŘEJME SI, AŤ SE VŠE DOBŘE PODAŘÍ A SOBOTA JE ÚSPĚŠNÝM ZARYBŇOVACÍM DNEM.

, SOBOTNÍ ZARYB. SVRATKY odpovědět

PŘÁTELÉ, MILOVNÍCI ŘEKY SVRATKY,
OZNAMUJI, ŽE TUTO SOBOTU, PŮVODNĚ SE PLÁNOVALO V PÁTEK, OPĚTOVNĚ ZARYBŇUJEME NAŠI ŘEKU SVRATKU.
JEDNÁ SE O POSLEDNÍ, JIŽ DEVÁTE ZARYBNĚNÍ V ZÁKLADNÍ VLÁČECÍ PSTRUHOVÉ SEZONĚ. OD 1. ZÁŘÍ SE JIŽ HÁJÍ POTOČÁK A NA ŘECE SE POUZE LOVÍ NA UMĚLOU MUŠKU.
ZARYBNÍME VELMI VELKORYSE, VYSADÍME 600 - 700 KRÁSNÝCH DUHÁKŮ KOLEM 35 CM A DÁLE VYSADÍME I CCA 20 KAPITÁLNÍCH 3 KG LOSOSŮ, TJ. VELKÝCH PSTRUHŮ.
RYBY VYSADÍME DO MARTINOVSKÉHO SPLAVU, NA SOUTOK, DO SPLAVU BOROVNICKÉHO - JE JIŽ OPĚTOVNĚ NAPUŠTĚN A DÁLE PO OBLAST PAJKKROVA KOLA.
PŘÁTELÉ, PŘEJI KRÁSNÉ PSTRUHAŘSKÉ CHVÍLE A PĚKNÉ ÚLOVKY.

, DĚNÍ DO KONCE PRÁZDNIN odpovědět

---SOBOTA 19. SRPNA - ZARYBNĚNÍ SVRATKY
---KONEC SRPNA - ZAHÁJENÍ SÉRIE VÝLOVU NAŠICH CHOVNÝCH RYBNÍKŮ - SLOVENÉ RYBY BUDOU PRŮBĚŽNĚ VYSAZENY DO NAŠICH SPORTOVNÍCH RYBNÍKŮ
---31. SRPEN - UKONČENÍ VLÁČECÍ SEZONY NA PSTRUHOVÝCH VODÁCH, OD 1. ZÁŘÍ NA ŘEKÁCH POUZE LOV NA UMĚLOU MUŠKU, PSTRUH POTOČNÍ HÁJEN

, FOTKY ZE ZÁVODŮ odpovědět

HEZKÝ DEN VŠEM,
ZASÍLÁM ODKAZ NA PÁR FOTEK ZE VČEREJŠÍ RYBÁŘSKÉ NOCI
evelinakrivkova.rajce.idnes.cz/PATEK_11._SRPN...

, 5 NEJVĚTŠÍCH UL. KAPRŮ odpovědět

MILÍ PŘÁTELÉ,
PŘI PÁTEČNÍM PŮLNOČNÍM KAPROVI SE ULOVILA CELÁ ŘADA PĚKNÝCH KAPRŮ, ZDE JE NEJVĚTŠÍCH 5 NA DÉLKU:
---91 CM - HRUBÝ JOSEF
---79 CM - MELEZÍNEK MILAN
---60 CM - DVOŘÁČEK PETR
---58 CM - KRAUSOVÁ MICHAELA
---55 CM - MARTÍNEK PATRIK
CELÁ AKCE PROBĚHLA VE VELMI PŘÁTELSKÉM DUCHU A ZA KRÁSNÉHO RYBÁŘSKÉHO POČASÍ. VŠEM DĚKUJEME ZA ÚČAST.

odpověděl(a)

To je dukazem mnohalete prace vycerpavajiciho zarybnovani a starosti o tyto vody. Jihne mi srdce z fotek pani Eveliny to se ani neda vyjadrit slovy. Co kapr to skvost prehrad mgr. Hamlet.

Dobrý den,
prosím o opravu jména :) Krausová Michaela.
Jinak děkuji za super závod a atmosféru

odpověděl(a)

ANO PANÍ KRAUSOVÁ, OPRAVA PROVEDENA A MOC SE OMLOUVÁM.

, AKTUÁLNÍ SITUACE odpovědět

---V NOCI A RÁNO KRÁSNĚ VYDATNĚ ZAPRŠELO
---NYNÍ, TJ. ODPOLEDNE 15. HODIN JE BEZ DEŠTĚ, CHVÍLEMI SVÍTÍ SLUNCE A JE DUSNO
---KRÁSNÍ KAPŘI JSOU JIŽ VYSAZENÍ
---KONTROLNĚ JSEM VOLAL MUZIKANTŮM
---MUZIKANTI JIŽ TRÉNUJÍ A MAJÍ SKVĚLOU NÁLADU, MOC SE TĚŠÍ
---KOLEM 18. HODINY OČEKÁVÁME JEJICH PŘÍJEZD
---V TUTO CHVÍLI PRO JISTOTU UVAŽUJEME O MOŽNÝCH DVOU POZICÍCH, KDE BUDOU HRÁT, JEDNA JE NA PARKETU, DRUHÁ JE POD VERANDOU A TO Z DŮVODU, POKUD BY NASTALA SITUACE, ŽE JSME TOHO DEŠTĚ OBJEDNALI VÍCE
---PARKET A OKOLÍ SE ZDOBÍ DO KRÁSY
---DNES JE MIMOŘÁDNĚ POVOLENO TANCOVAT S VODNÍMI VÍLAMI A TO I DO PŮL TĚLA
---PŘÁTELÉ,
JSTE VŠICHNI ZVÁNI. MOC RÁDI VÁS UVÍTÁME, VELMI SE NA VÁS TĚŠÍME.

Strana:  1 2 3 4 5 6 7 8 9   další » ... 738

So5121926
Ne6132027

Hymna RS Vysočina
Přehrávač vyžaduje nainstalovaný flash player a aktivovaný javascript.